Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Goku by Raskolnikow :)

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2016/03/07 19:05 Goku by Raskolnikow :) #176
tak i mam jak byś chciał zobaczyć ale popsuta jest ;P więc raczej będzie offline ;)
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2016/03/07 20:00 Goku by Raskolnikow :) #177
Demo Vegeta Armora.. pamiętam.

Nie chce mi się wstawiać mojego projektu na forum, nie wchodzę już na mugenowe fora, tylko najwyżej tutaj. O moim projekcie to na YouTube/Twitter.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

  • yubat
  • yubat Avatar
  • 12 3 0
  • O mnie: Maniak JRPG i Mugena.
  • Wylogowany
2016/03/15 23:07 Goku by Raskolnikow :) #184
Jak dla mnie to Goku MUSI mieć kaiokena. Pamiętam że kiedyś w erze tych wszystkich mugenowych postaci wziętych z Butodena na SNESa, była taka jedna wersja Goku. Bodajże nazywała się Kakarot. I właśnie jego atutem był głównie kaioken, i chyba transformacje. Pod względem rozbudowania przebijała inne postaci. Tak sobie myślę, że fajnie gdyby ktoś zrobił Goku skupiającego się na kaiokenie i bezpośredniej walce, a nie transformacjach i ki atakach. Mógłby mieć kilka poziomów kaiokena jak x2 x3 X20!!!

A tak poza tematem, to zaczajam się na Xenoverse, ale jakoś wciąż cena z season passem jest zaporowa. :S
Ostatnio zmieniany: 2016/03/15 23:10 przez yubat.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2016/03/17 01:38 Goku by Raskolnikow :) #185
Akurat kaiokena to średnio mi się chcę robić. Zawsze wolałem mieć osobne postaci dla różnych przemian zbalansowane siłą a różniące się po prostu stylem walki i ciosami. Mugen ma dla mnie za krótkie walki na przemiany w trakcie.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2016/03/17 01:53 Goku by Raskolnikow :) #186
Tak kaiokeny to zostały zapomniane, wszędzie tylko SSJ, ja u siebie w Vegecie też pakowałem zwykły stan, super, ssj, ssj2 i w planach był też ozaru i gold ozaru itd, i to było już przygotowane. Jednak takie transformacje to też troszkę przerost formy nad treścią, problemy przy ciosach specjalnych gdzie narzuca się animację, typu: rzuty, trzeba się koniecznie transformować żeby mieć szansę w walce itd. Transformacje to fajny bajer ale kaioken to też fajne rozwiązanie przyspieszające postać, ciosy, zwiększające obrażenia, itd. może i racja że byłaby to fajna postać, znam tego kakaroto co kaiokena używał.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2019/01/06 14:16 Goku by Raskolnikow :) #360

ARMOR_CAGE napisał:#186
Tak kaiokeny to zostały zapomniane, wszędzie tylko SSJ, ja u siebie w Vegecie też pakowałem zwykły stan, super, ssj, ssj2 i w planach był też ozaru i gold ozaru itd

Nie wiem po jaką cholerę wy dajecie transformację do postaci, przecież i tak podczas rzutu będzie w normalnej formie, temu wolę postacie do mugena bez transformacji jak np. Gohanassm2

Co do postaci to dobra, ale szkoda że nie ma dźwięku "11 0" czyli jak Goku umiera
Ostatnio zmieniany: 2019/01/06 14:16 przez Bartek.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2019/01/07 18:40 Goku by Raskolnikow :) #361
Zależy od tego czy to postać przygotowana np. do edycji mugena, wtedy bez problemu to dopasowujesz bo P1 może sprawdzić np. coś od P2, może animację dopasować do tego itd. Postacie bez przemian to jak już tylko do składaków gdzie są kompletnie różne postacie.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2019/01/12 11:02 Goku by Raskolnikow :) #366

ARMOR_CAGE napisał:#361
Postacie bez przemian to jak już tylko do składaków gdzie są kompletnie różne postacie.

Dokładnie! :tak:
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2019/01/12 11:38 Goku by Raskolnikow :) #367
Ja też nigdy nie przepadałem za przemianami w mugenie, za dużo roboty :P
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Goku by Raskolnikow :) 

2019/01/19 06:16 Goku by Raskolnikow :) #370

Raskolnikow napisał:#367
Ja też nigdy nie przepadałem za przemianami w mugenie, za dużo roboty :P

Kay

Widzę że twoja postać to edit SSJ1 Goku z gry na Mega Drive DBZ Bu Yuu Retsuden
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: Goku by Raskolnikow :)

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3