Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/13 21:06 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #228
Mam animacje win i dodalem do niej obrazek i state explode, ale ten obrazek nie jest animowany, czyli animacja nie jest pokazana. Tylko jeden obrazek
Ostatnio zmieniany: 2017/03/16 23:16 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/13 22:12 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #230
Kod kod kod.
Czyli jak rozumiem animacja jest wyświetlana ale tylko jedna klatka z animacji, bo jak by animacja się nie pojawiała to nie było by nawet tego obrazka. Trzeba sprawdzić zapis animacji i ten kod wyświetlania.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/14 10:28 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #233

[Statedef 186]
type = S
ctrl = 0
anim = 186
velset = 0,0

[State 186, AssertSpecial]
type = AssertSpecial
trigger1 = 1
flag = nobardisplay

[State 186, AssertSpecial]
type = AssertSpecial
trigger1 = Time = [0,160]
flag = RoundNotOver

[State 186, PlaySnd]
type = PlaySND
trigger1 = AnimElem = 3
value = 32,0

[State 186, NotHitBy]
type = NotHitBy
trigger1 = 1
value = SCA
time = 1

[State 0, Explod]
type = Explod
trigger1 = animelemno(0) = 2
anim = 9999
ID = 9999
pos = 0,0
postype = p1  ;p2,front,back,left,right
facing = 1
vfacing = 1
bindtime = 1
vel = 0,0
accel = 0,0
random = 0,0
removetime = -2
pausemovetime = 0
scale = 1,1
sprpriority = 0
ontop = 0
shadow = 0,0,0
ownpal = 0
removeongethit = 0
Ostatnio zmieniany: 2017/03/16 17:02 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/14 19:04 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #238
A jak wyglądają te animacje ? Chodzi mi o kod.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/14 19:13 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #239
2 sprity
; win furia efekt
[Begin Action 9999]
LoopStart
9999,1000, 0,0, 10
9999,1001, 0,0, 10
Ostatnio zmieniany: 2017/03/16 17:02 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/16 17:14 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #247
Pewnie animacja postaci tutaj ma też 2 klatki i zatrzymuje się na tej drugiej ? ;)
Sprawdź co się stanie jeżeli zmienisz trigger od exploda na taki:
[State 0, Explod]
type = Explod
trigger1 = animelemno(0) = 2 && NumExplod(9999) = 0
anim = 9999
ID = 9999
.......
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.
Za tę wiadomość podziękował(a): funny963

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/16 19:54 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #249
działa. :D dodaj mnie na fb i czemu mam punkty na minusie?
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/16 23:14 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #251
Bo nie piszesz zgodnie z regulaminem ;) nie ustawiasz ikonek jak trzeba, kodu w kod nie wstawiasz, nazwy enigmatyczne, itd. Poza tym powinieneś się zapytać czemu teraz działa ;) no chyba że nie chcesz wiedzieć.
Ostatnio zmieniany: 2017/03/16 23:15 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/17 12:00 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #253
Tak tak wytłumacz mi,bo miałem pytać. :ok:
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany 

2017/03/17 22:01 Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany #255
Stany są przetwarzane w całości co jeden tik czyli jednostkę czasu w Mugenie, standardowo 60 tików = 1 sekunda. Trigger który użyłeś animelemno(0) = 2 oznacza że działa przez cały czas trwania 2 klatki animacji twojej postaci, jeżeli ta klatka trwałaby 10 tików to wywołałbyś 10 explodów w tym samym miejscu, dla tego przy zapętleniu 2 klatki nie widziałeś animacji bo co 1/60 sekundy wywoływałeś kolejną animację od nowa przykrywającą starą i zrobiłeś ich koło 160 i więcej. NumExplod(9999) = 0 oznacza sprawdzenie czy jest 0 explodów z ID = 9999 i w tedy wywołuje ten pierwszy. Musisz pamiętać że mugen to wszystko w pętli przetwarza cały czas, bez względu czy postać stoi, czy dotykasz klawiszy, czy nie i trzeba się na to zabezpieczyć.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.
Za tę wiadomość podziękował(a): funny963

emo TEMAT: Problem z aniamcją, jest tylko jeden obrazek i nie jest animowany