Polish

Logowanie 

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaa

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 73 gości oraz 0 użytkowników.

[Options] opcje dostępne z poziomu gry

menu i ustawienia 004

Część zawierająca podstawowe opcje, które można ustawić z poziomu gry, dodatkowo zawiera link do aktywnego motywu. Więcej znajdziesz w: Menu i ustawienia gry, Modyfikacje wyglądu - Motyw i ScreenPack, Wstęp do Mugena - opis plików i folderów.

[Options] ;Podstawowe opcje dostępne z poziomu gry.

;Poziom trudności
Difficulty = 8

;Ilość życia [%]
Life = 100

;Czas walki
Time = 99

;Szybkość gry:
; wolniej - [-9 do -1]
; normalnie - [0]
; szybciej - [1 do 9]
GameSpeed = 0

;Głośność dźwięków Wav i Midi
WavVolume = 50
MidiVolume = 50

;Ilość życia walcząc 1vs2 [%]
Team.1VS2Life = 150

;Kondycja drużyny dla trybu Team gdy gracz ginie:
; 1 – jeden gracz przegrywa -> koniec walki
; 0 - jeden gracz przegrywa -> drugi walczy dalej sam
Team.LoseOnKO = 1

;Konfiguracja motywów:
;Wpisz ścieżkę do pliku odpowiedzialnego za motyw (system.def)
;Możesz używać kilku motywów zamiennie poprzedzając wpisy znakiem ";" 
;i usuwając znak kiedy chcesz używać konkretnego motywu. 
;Jednak to tylko jedna z możliwości.
;motif = data/cvs2/system.def
;motif = data/dbz/system.def 
motif = data/system.def

Napisz komentarz w tym Artykule