Polish

Logowanie 

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaa

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 193 gości oraz 0 użytkowników.

[Arcade] ustawienia inteligencji przeciwników

[Arcade] ;Palety kolorów i inteligencja postaci:

 ; 1 - losowe wybieranie palety kolorów dla postaci
 ; 0 - domyślnie wybierana jest paleta zapisana w pal.defaults
AI.RandomColor = 1

 ;Komputer troche oszukuje, może wybierać komendy z CMD 
 ;bez wywoływania ich przyciskami tak jak zwykły gracz
 ; 1 - włączone (poprawia AI przeciwnika)
 ; 0 - wyłączone
AI.Cheat = 1

 ;AI ramping w trybie ARCADE. Dla obu poniższych parametrów, pierwszy numer
 ;odnosi się do liczby wygranych walk, a drugi wyrównuje poziom trudności AI.
 ;Poziom trudności jest sumą Difficulty ustawionego w opcjach gry i wartości
 ;wyrównanej w poszczególnych walkach.
 ; AIramp.start = start_match, start_diff
 ; AIramp.end = end_match, end_diff
 ;np. jeśli ustawisz:
 ; AIramp.start = 2,0
 ; AIramp.end = 4,2
 ;to w ciągu 6 walk poziom trudności wyniesie: 4,4,4,5,6,6
arcade.AIramp.start = 2, 0
arcade.AIramp.end   = 4, 2

 ;AI ramping w trybach Team
team.AIramp.start = 1, 0
team.AIramp.end   = 3, 2

 ;AI ramping w trybie Survival
survival.AIramp.start = 0, -3
survival.AIramp.end   = 16, 4

Napisz komentarz w tym Artykule