Polish

Logowanie 

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaa

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 121 gości oraz 0 użytkowników.

[Rules] ładowanie paska energii i obrona

[Rules] ;Ogólne założenia związane z szybkością ładowania się powerbara i obroną.

;Obecnie jedyny dostępny tryb.
GameType = VS

;Mnożnik zadawanych obrażeń i uzyskiwanej w ten sposób energii 
;np. jeśli ustawisz wartość na 3 to za atak zadający 10 obrażeń dostajesz 30 energii.
Default.Attack.LifeToPowerMul = .7

;Tak jak wyżej, ale odnosi się do osoby atakowanej.
;Te dwa mnożniki łączą się z wartościami "getpower" i "givepower" w pliku CNS postaci.
Default.GetHit.LifeToPowerMul = .6

;Mnożnik obrażeń zadawanych przez "supers" łączone w combosy.
;Duża liczba oznacza, zmniejszenie zadawanych obrażeń. 
; 1 - domyślna (normalna) wartość zadawanych obrażeń.
Super.TargetDefenceMul = 1.5

Napisz komentarz w tym Artykule