Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 158 gości oraz 0 użytkowników.

Wstęp

debug 001

Powstał kolejny kawałek kodu. Ja go pisałem, więc jest bezbłędny. Na pewno zadziała i nie trzeba go testować.

Ten cytat idealnie przedstawia jakimi kryteriami nie powinien kierować się autor postaci do Mugena. Nawet najprostszy kawałek kodu może zawierać błędy, dlatego warto zainteresować się trybem debug, który dzięki wyświetlanym zmiennym pomoże Ci wykryć i skorygować usterki.

Sprawne posługiwanie się trybem debug znacznie ułatwia wyszukiwanie błędów, jak sama nazwa wskazuje w skrócie: bug - oznacza błąd a debug jest pochodną tego słowa. Przydatne są również klawisze rozszerzające możliwości debugowania np. skrót Ctrl+C wyświetlający tzw. przestrzeń kolizyjną walczących postaci, dane na ich temat, oraz atrybuty NotHitBy.

Napisz komentarz w tym Artykule