Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 118 gości oraz 0 użytkowników.

Błąd "too much memory freed", poprawa płynności

Zapoznaj się z artykułkonfiguracją Mugena opisaną na stronie Samouczka. Jeśli masz niewystarczającą ilość ramu przy źle skonfigurowanym pliku konfiguracyjnym, mugen będzie wywalał błędy, gdy zabraknie mu pamięci wirtualnej (najczęściej ma to miejsce w czasie trwania dema). Żeby zmniejszyć zasobożerność mugena należy w pliku mugen.cfg w zakładce [Misc] wyłączyć dodatkowe elementy liczone na bieżąco przez mugena, tak jak na przykładzie poniżej:

[Misc] ;Opcje zmniejszające zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów:
;Ilość postaci trzymanych dodatkowo w pamięci casche.
PlayerCache = 0

; 1 - zezwala na precaching, zmniejszający loadingi pomiędzy walkami.
;Optymalna wartość PlayerCache = 4 gdy Precache = 1.
Precache = 0

; 1 - zwiększone buforowanie spritów i dźwięków.
; 0 - wyłączenie opcji zmniejsza zużycie pamięci systemowej.
BufferedRead = 0

; 1 - Uwalnia plik system.def z pamięci zawsze, gdy jest to możliwe,
;zmniejszając zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów.
UnloadSystem = 0

Napisz komentarz w tym Artykule