Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Fighter Factory 3

TEMAT: Fighter Factory 3 

2016/01/14 19:37 Fighter Factory 3 #154
FF3.jpg

Jak pewnie większość wie Fighter Factory to program który został stworzony do tworzenia postaci.
Autor w skrócie opisuje program tak:

VirtuallTek napisał:
Fighter Factory 3 jest w pełni funkcjonalnym edytorem M.U.G.E.N.'a. Używając go, można tworzyć i edytować postacie, areny, czcionki, i wszystko co chcesz. Nowa wersja zapewnia pełne wsparcie dla MUGEN'a w wersji Beta i 1.x.
Teraz możesz korzystać z interfejsu, który chcesz, wersji Classic i Ultimate Fighter Factory. Dodatkowo, masz interfejs Neo, z większą liczbą opcji i lepszy wygląd.
Fighter Factory nie jest automatycznym programem. Zapewni wszystkie możliwe narzędzia i funkcje pozwalające użytkownikowi korzystać z kreatywności i zrobić swoje projekty w szybki i łatwy sposób. Program nie zrobi wszystkiego za Ciebie.

A o najnowszej odsłonie, czyli wersji 3.0.1 pisze tak:
  • Ma kilka świetnych usprawnień:
    - Bardzo szybki.
    - Gładki.
    - Obsługa systemu Windows 7.
    - Wieloplatformowy.
    - Wysoce konfigurowalny.
    - Można tworzyć i edytować więcej niż tylko postacie.
    - Używa systemu buforowania, który obsługuje kompresję + filtrowanie.
    - Nowe możliwości, takie jak edytor tekstu składania i weryfikacji kodu składni.
    - Obsługa OpenGL do renderowania.
    - W pełni Unicode.
    - Zintegrowany System skryptowy Lua.

:download: Fighter Factory 3
:www: VirtuallTek
:www: The Mugen Fighters Guild
Ostatnio zmieniany: 2016/01/14 19:40 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Fighter Factory 3 

  • MALYSZ
  • MALYSZ Avatar
  • 16 2 2
  • O mnie: e?
  • Wylogowany
2016/01/16 20:36 Fighter Factory 3 #158
Ładnie pięknie, tylko np. ja nie wiem po co te OpenGL i lua i najnowsza wersja (a przynajmniej ja taką mam) to 3.0.2000.2013 a nie 3.0.1
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Fighter Factory 3 

2016/01/16 21:28 Fighter Factory 3 #159
Wychodzi na to że na forum nie aktualizowany był artykuł ale wersja tak bo jest oficjalnie dostępna rzeczywiście 3.0.2000.2013 jak sprawdziłem ;)
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Fighter Factory 3 

2016/02/06 17:00 Fighter Factory 3 #163
Meh.. Ja wciąż jadę na notatniku i MCM.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Fighter Factory 3 

2016/02/14 17:24 Fighter Factory 3 #164
No nie wiem, ja tam od dawna nie używam notatnika a MCM to też tylko SFF v1 obsługuje. Tak jak np robiłem sobie swojego Mugen Games to tam robiąc np silnik pod strzelankę nie dałbym rady się połapać w notatniku.

........
[State 300, blok kierunku w prawo]
type = VarSet
trigger1 = 1;root,command = "holdback"
v = 4
value = helper(16),Var(3)+helper(17),Var(3)+helper(18),Var(3)+helper(19),Var(3)+helper(20),Var(3)+helper(21),Var(3)+helper(22),Var(3)+helper(23),Var(3)+helper(24),Var(3)+helper(25),Var(3)+helper(26),Var(3)+helper(27),Var(3)+helper(28),Var(3)+helper(29),Var(3)+helper(30),Var(3)+helper(31),Var(3)+helper(32),Var(3)+helper(33),Var(3)+helper(34),Var(3)+helper(35),Var(3)+helper(36),Var(3)+helper(37),Var(3)+helper(38),Var(3)+helper(39),Var(3)+helper(40),Var(3)+helper(41),Var(3)+helper(42),Var(3)+helper(43),Var(3)+helper(44),Var(3)+helper(45),Var(3)+helper(46),Var(3)+helper(47),Var(3)+helper(48),Var(3)+helper(49),Var(3)+helper(50),Var(3)
;---------------------
[State 300, dosuniecie Y scianka 1]
type = BindToRoot
triggerall = root,command = "holdup" || root,command = "holddown"
trigger1 = helper(16),Var(0) = 2 || helper(16),Var(2) = 2
pos = (RootDist X*-1)+Vel X, -(helper(16),fVar(1))
[State 300, dosuniecie X scianka 2]
type = BindToRoot
triggerall = root,command = "holdfwd" || root,command = "holdback"
trigger1 = helper(17),Var(1) = 2 || helper(17),Var(3) = 2
pos = (helper(17),fVar(0)), -RootDist Y +Vel Y
[State 301, 1 pocisk leci X]
type = VarSet
triggerall = Var(10) != 0
trigger1 = (Var(10)-(floor(Var(10)/10)*10)) = 2 || (Var(10)-(floor(Var(10)/10)*10)) = 5 || (Var(10)-(floor(Var(10)/10)*10)) = 6
fv = 0
value = fVar(0) + ( root,const(velocity.run.fwd.x) * IfElse(((Var(10)-(floor(Var(10)/10)*10)) > 4),0.7,1) )
........
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Fighter Factory 3 

2016/02/15 02:23 Fighter Factory 3 #165

Seifer Firehart napisał:#163
Meh.. Ja wciąż jadę na notatniku i MCM.

Ja tak samo. :p
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: Fighter Factory 3