Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 107 gości oraz 0 użytkowników.

[Misc] zużycie pamięci systemowej

[Misc] ;Opcje wpływające na zużycie pamięci systemowej

 ;Ilość postaci trzymanych dodatkowo w pamięci cache,
 ;zmniejszenie może zwiększyć czas wczytywania.
PlayerCache = 2

 ; 1 - zezwala na precaching, wczytywanie do pamięci postaci PlayerCache 
 ;jak najszybciej się da, zmniejszając czas wczytywania. 
 ;Optymalna wartość PlayerCache = 4 gdy Precache = 1.
Precache = 1

 ; 1 - zwiększone buforowanie spritów i dźwięków.
 ; 0 - wyłączenie opcji zmniejsza zużycie pamięci systemowej, zwiększa czas wczytywania.
BufferedRead = 1

 ; 1 - uwalnia plik system.def z pamięci zawsze, gdy jest to możliwe,
 ;zmniejszając zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów.
UnloadSystem = 0

  ; 1 - pauzuje całą grę jeżeli gra jest zminimalizowana.
PauseOnDefocus = 0

 ;Ustawienie efektów dźwiękowych kiedy Mugen nie jest aktywny (np. okno jest w tle)
 ;Mute - wycisza efekty
 ;Play - odgrywa efekty dalej
SFXBackgroundMode = Play

 ;Ustawienie efektów dźwiękowych kiedy Mugen nie jest aktywny (np. okno jest w tle)
 ;w trybie pełnego ekranu i Mugen nie jest aktywny opcja jest ustawiona na Pause
 ;Mute - wycisza muzykę
 ;Play - odgrywa muzykę dalej
 ;Pause - zatrzymuje muzykę
BGMBackgroundMode = Play

 ;Wymuszenie konkretnej skali zoomowania dla areny,
 ;do zmiany wystarczy usunąć znak komentarza.
 ;Ten parametr nie ma wpływu na areny które obsługują zoomin i zoomout.
 ;Parametr powinien być < od 1, 
 ; 1 - standardowa wartość, brak zoomowania.
 ;To jest parametr testowy i może zostać usunięty !
;ForceStageZoomout = .75

Napisz komentarz w tym Artykule