Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Skull Kid (Majora's Mask)

TEMAT: Skull Kid (Majora's Mask) 

2015/09/02 19:49 Skull Kid (Majora's Mask) #103
Postanowiłem zrobić skull kida z Legend of Zelda Majora's Mask, który będzie lewitował, miał asysty etc.
Ze spritami będzie mały kłopot, ale sobie poradzę.
Ale skończyły mi się pomysły na ruchy :bezradny: . Możecie dawać swoje pomysły.
Postać będzie robiona w stylu JoJo's Bizzare Adventure

Szacowana lisa ruchów:

Ogólniaki:
  • :button_X: - Lekki Atak
  • :button_Y: - Średni Atak
  • :button_Z: - Ciężki Atak
  • :button_A: - Prawdopodobnie przycisk asysty (Tael)
  • :button_B: - Skrót do :button_X: + :button_Y: + :button_Z:
  • :button_S: - Drwina
  • :button_X: + :button_Y: + :button_Z: - Unik
  • :dir_F: :dir_F: - Dash do przodu
  • :dir_B: :dir_B: - Dash do tyłu
  • :dir_F:/:dir_B: + :button_Z: - Rzut do przodu/tyłu
  • :button_X:+:button_Y:+:button_Z: podczas bloku - Odepchnięcie przeciwnika
  • :button_X:+:button_Y:/:button_Y:+:button_Z:/:button_X:+:button_Z: w powietrzu - Odzyskanie kontroli, gdy jesteś wybity w powietrze
  • :dir_D: :dir_F: :dir_DF: + :button_X: / :button_Y: / :button_Z: podczas bloku - Zamiana bloku w Kontratak

Speciale:
  • :dir_D: :dir_DB: :dir_B: :button_A: - Tael zakrada się do przeciwnika i atakuje go od tyłu
  • Można wstawiać własne pomysły

Supery:
  • :dir_D: :dir_DF: :dir_F: :dir_D: :dir_DF: :dir_F: :button_A: - Tael chwyta przeciwnika i go unieruchamia na krótki czas, umożliwiając Skull Kid'owi atakowanie celu. Wymaga 1 pełny pasek energii
  • Można wstawiać własne pomysły
Hypery:
  • :dir_B: :dir_DB: :dir_D: :dir_DF: :dir_F: :dir_UF: :dir_U: :dir_UB: :dir_B: :button_X: + :button_Y: + :button_Z: - Skull Kid przywołuje księżyc, który spada na arenę, zabijając wszystkich przeciwników. Nie można zablokować. Wymaga 9 pełnych pasków energii
  • Można wstawiać własne pomysły
I to na razie tyle. Co sądzicie o tym projekcie? :))
Ostatnio zmieniany: 2015/09/03 21:27 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Skull Kid (Majora's Mask) 

2015/09/03 21:24 Skull Kid (Majora's Mask) #104
Każdy nowy projekt to fajna sprawa, gorzej z ukończeniem go, ja tam się nie znam na tych Zeldach i Jojach, ale masz może już jakieś wstępne sprity ? Bo jak tak popatrzyłem na szybko to nic szczególnego nie znalazłem w sieci, chyba że się mylę ;) Chyba nie ma takiej postaci do Mugena. Widziałem że w 3D gdzieś też jest ale raczej ciężko byłoby to ripować albo na tym bazować. No ale powodzenia, informuj o postępach. :ok:
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Skull Kid (Majora's Mask) 

  • yubat
  • yubat Avatar
  • 12 3 0
  • O mnie: Maniak JRPG i Mugena.
  • Wylogowany
2015/09/23 14:40 Skull Kid (Majora's Mask) #120
Tak się składa że jestem szczęśliwym posiadaczem new nintendo 3ds z wgrana Zelda Majora Mask, i 3d jest oszałamiające, ale niestety gra jest bardzo trudna i na czas. Najdalej gdzie doszedłem to jak księżyc spada na świat i go zgładza i jest GAME OVER. Czyli niezbyt daleko xD
Na początku masz kontakt z jakimś upiornym handlarzem masek, który każe ci przynieść maskę demona z lasu, i masz na to limit czasu. Więc jak mniemam w grze chodzi i zmienianie masek, i co za tym idzie umiejętności? więc na tym też powinna opierać się twoja postać, zmiana masek = stand, rozumiem więc dlaczego użyłeś tej analogii do jojo, ponieważ Dio staje się wampirem poprzez ubranie wampirzej maski. Aaa, ale ty nie robisz Linka, tylko Skull Kida, a ja cały czas myślałem że twoja postać to Deku Scrub, hehe. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to daj mu ten śmieszek z oryginalnej gry :) i będzie git.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: Skull Kid (Majora's Mask)