Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Zasłonięte podłoże aren

TEMAT: Zasłonięte podłoże aren 

2018/06/01 23:51 Zasłonięte podłoże aren #347
Witam serdecznie
www.mediafire.com/file/pzwjzvy8hjlqby5/Taiketsu%20Mountains.zip
www.mediafire.com/file/4ssm4atcav9yz8y/Training+On+Mt.+Terror.rar
Pobrałem te dwie arenki ale nie widzę podłoża ale wiem że istnieje bo przeglądałem w fighter factory.
i rozumiem że areny mogą nie współgrać z moją wersją mugena 1.0
Stąd też pytam co mogę zrobić aby działały bez takich problemów.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Zasłonięte podłoże aren 

2018/06/03 20:44 Zasłonięte podłoże aren #348
Rozumiem że chodzi ci o to
arenki.jpg

Po prostu ten kto robił te areny używał innej rozdzielczości 4:3 niż ty i nie sprawdził tego dla 16:9
Dla Training On Mt. Terror
znajdź
[Camera]
.....
boundlow = -30
.....
overdrawhigh = 30
overdrawlow = 0
.....
cuthigh = 35
cutlow = 25
.....
zamień
[Camera]
.....
boundlow = -25
.....
overdrawhigh = 0
overdrawlow = 0
.....
cuthigh = 0
cutlow = 0
.....

Dla Taiketsu Mountains
znajdź
[Camera]
.....
cutlow = 25
.....
zamień
[Camera]
.....
cutlow = 0
.....

Jak byś chciał coś tam więcej pokombinować to zobacz do tekstu dla Mugena 1.0

obrazek arena 07

Plik DEF zawiera cały kod areny, nie ma tu plików CNS, CMD, AIR, itd. Wszystko jest zawarte w jednym pliku. Areny nie mogą wpłynąć na postacie znajdujące się na niej ani odwrotnie (z pewnymi drobnymi wyjątkami, bo postać ma większą władzę niż arena). Wszystkie udziwnienia i niestandardowe zachowania postaci na arenach to wynik dopasowania postaci do danej areny. Mugen 1.0 zmiania nieco kod areny i dodaje obsługę LocalCoord.

Spis treści:



Lub też jeżeli chcesz pozmieniać coś dla aren dla Mugena 1.1

obrazek arena 08

Plik DEF zawiera cały kod areny, nie ma tu plików CNS, CMD, AIR, itd. Wszystko jest zawarte w jednym pliku. Areny nie mogą wpłynąć na postacie znajdujące się na niej ani odwrotnie (z pewnymi drobnymi wyjątkami, bo postać ma większą władzę niż arena). Wszystkie udziwnienia i niestandardowe zachowania postaci na arenach to wynik dopasowania postaci do danej areny. Mugen 1.0 zmienia nieco kod areny i dodaje obsługę LocalCoord. Mugen 1.1 dodaje skalowanie kamery.

Spis treści:

Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: Zasłonięte podłoże aren