Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Intro2 - co zrobić żeby pozostałe intra działały

TEMAT: Intro2 - co zrobić żeby pozostałe intra działały 

2019/03/27 22:05 Intro2 - co zrobić żeby pozostałe intra działały #376
Problem....... co zrobić żeby pozostałe intra działały. Poniżej to jest intro do rundy 2. A z rundy 1 przestały działać.

[Statedef 5900]
type = S

[State 5900, 3]
type = ChangeState
trigger1 = roundno>=0
value = 192
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Intro2 - co zrobić żeby pozostałe intra działały 

2019/04/07 01:46 Intro2 - co zrobić żeby pozostałe intra działały #378
Jak to Mugeny piszą
; If you want your variables to persist between matches,
; you need to override state 5900 from common1.cns.
Zapis:
RoundNo
Opis:
Zwraca numer rundy dla danego pojedynku.
Zwraca:
Liczby całkowite.
Przykład:
trigger1 = RoundNo = 1
Trigger zaskoczy podczas pierwszej rundy danego pojedynku.

to jest oryginał z Mugen 1.0
[Statedef 5900]
type = S

[State 5900, 1] ;Clear all int variables
type = VarRangeSet
trigger1 = roundsexisted = 0
value = 0

[State 5900, 2] ;Clear all float variables
type = VarRangeSet
trigger1 = roundsexisted = 0
fvalue = 0

[State 5900, 3] ;Change palette
type = RemapPal
trigger1 = 1
source = 1,1
dest = 1,palno

[State 5900, 4] ;Intro for round 1
type = ChangeState
trigger1 = roundno = 1
value = 190

[State 5900, 5] ;All other rounds
type = ChangeState
trigger1 = 1
value = 0

natomiast skoro to cię interesuje warto sobie sprawdzić:

Zapis:
RoundsExisted
Opis:
Zwraca numer rund jakie już stoczyła postać podczas danego pojedynku, dla tego podczas swojej pierwszej rundy funkcja zwraca wartość 0. Jest to przydatna funkcja dla trybu Turns.
Zwraca:
Liczby całkowite.
Przykład:
trigger1 = RoundsExisted = 0
trigger1 = TeamMode = Turns
trigger1 = RoundNo > 0
Triggery zaskoczą jeżeli dana postać w trybie Turns, bez względu na numer rundy po raz pierwszy staje do walki.

Zapis:
RoundState
Opis:
Zwraca numer stanu rundy albo inaczej etapu rundy. Określa czy walka jeszcze się nie zaczęła, trwa lub już się zakończyła. Wartości: 0 – początek rundy, jeszcze przed intrem, 1 – numer rundy i intro postaci, przywitanie, 2 – napis FIGHT i walka, 3 – napis K.O., już po walce ale przed zakończeniem, 4 – wyświetlenie nazwy zwycięscy, zwycięskie pozy i zakończenie.
Zwraca:
Liczby całkowite.
Przykład:
trigger1 = RoundState = 2
Trigger zaskoczy podczas trwającej walki.
Ostatnio zmieniany: 2019/04/07 01:47 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: Intro2 - co zrobić żeby pozostałe intra działały