Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge

TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge 

2017/03/12 13:02 Jak zaprogramować Power Charge #219
Siema
Potrzebuję pomocy przy tworzeniu postaci.


Slaby jestem z kodowania, ale trochę lepszy ze spritów :D
2 rzeczy na początek może 3:
Chciałbym więcej intro i win wgrac ale coś nie mogę
Power charge mam jedną animację która to przedstawia ale nie potrafię tego poprawnie zaprogramować, zeby działało.
Atak ala Orochi no wiecie pojawia się obrazek taki charakterystyczny dzwięk i przeciwnik dostaje obrażenia gdziekolwiek jest.
Ostatnio zmieniany: 2017/03/13 17:07 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge 

2017/03/13 00:08 Jak zaprogramować Power Charge #220
Kiepsko, temat do usunięcia, załóżmy że ktoś chce Power charge zrobić ... no tak racja będzie szukał tematu Moja postać Goeryun kof edit ;) wiadomo, tam na pewno o to chodzi.
Atak a'la Orochi - hmmmm no tak musi byc w tym temacie Atak a'la Orochi Moja postać Goeryun kof edit ;)
Przy pytaniach zadajemy pytania o coś konkretnego co może pomóc też innym w przyszłości bez względu co za postać sobie robią itd.

poza tym regulamin


Niech będzie że w tym temacie zajmiemy się ładowaniem energii.
Ostatnio zmieniany: 2017/03/13 17:09 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge 

2017/03/13 18:17 Jak zaprogramować Power Charge #221
Ogólnie temat jest złożony, można podejść do niego na kilka sposobów.
Piszesz że robisz postać i chyba wcześniej, że nową, więc rozumiem że jakaś inna stara istnieje, więc pominę większość opisów dla kogoś kto nigdy nic nie robił.

Mugen rezerwuje dla siebie część stanów i zaleca jakich stanów używać w konkretnej sytuacji.
Numer Opis
0-199 zarezerwowane dla Mugena
200-299 zwykłe ataki stojąc
300-399 dodatkowe ataki stojąc i ataki w biegu
400-499 zwykłe ataki kucając
500-599 dodatkowe ataki kucając
600-699 ataki w powietrzu
700-799 dodatkowe ataki w powietrzu
800-999 nieokreślone, do dowolnego użytku
1000-2999 ataki specjalne
3000-4999 super ataki
5000-5999 zarezerwowane dla Mugena
Standardowo bo pewnie robisz postać na bazie np. KFMa to masz różne stany obowiązkowe użyte i masz też kombinacje klawiszy i inne takie, w pliku CMD np.
[Command]
name = "hold_a"
command = /a
time = 1

[Command]
name = "hold_b"
command = /b
time = 1
funkcja Power odnosi się do pliku CNS
[Data]
life = 1000
power = 3000
attack = 100
defence = 100
...........
jak nie masz tam power to możesz dopisać.
No to tak sztampowo weźmiemy numer 900.
W CMD w stanie -1 dodajesz np. coś takiego
;Power Charge
[State -1]
type = ChangeState
triggerall = roundstate = 2
triggerall = StateType != A
triggerall = Power < 3000
triggerall = stateno != 900
triggerall = Ctrl
trigger1 = command = "hold_a" && command = "hold_b"
value = 900
W jakimś pliku CNS lub ST dodajesz nowy stan, uważaj żeby nie gdzieś w środku innego.
;===========================================================================
;POWER CHARGE
;===========================================================================
[StateDef 900]
type = S
movetype = I
physics = S
anim = 900
velset = 0,0
ctrl = 0

[State 900, Ładowanie]
type = PowerAdd
trigger1 = (command = "hold_a") && (command = "hold_b")
value = 5 + (time/20)

[State 900, ChangeState]
type = ChangeState
triggerall = anim = 900
trigger1 = (command != "hold_a") || (command != "hold_b")
trigger2 = power >= 3000
value = 901
Ctrl = 1

[StateDef 901] ; zakończenie
type = S
movetype = I
physics = S
ctrl = 0
anim = 901

[State 901, ChangeState]
type = ChangeState
trigger1 = AnimTime = 0
value = 0
ctrl = 1
;===========================================================================
Animacje powinny wyglądać mniej więcej tak:
; Power Charge
[Begin Action 900]
900,0, 0,0, 3
900,1, 0,0, 3
Loopstart
900,3, 0,0, 3
900,4, 0,0, 3
900,5, 0,0, 3

; Power Charge End
[Begin Action 901]
900,6, 0,0, 3
900,7, 0,0, 3
Chodzi o to że ta od ładowania jest zapętlona.

Nie testowałem ale powinno działać, możesz sobie zmienić to jak uważasz albo dodać jakieś efekty. To ładowanie energii jest przystosowane do ładowania stojąc na ziemi i składa się z 2 stanów. Możesz usunąć triggery odnośnie funkcji power na czas testów, tak samo możesz zmienić ilość energii maksymalnej dla postaci w ustawieniach, to nie musi być 3000 i tak samo jak ładowanie energii możesz zrobić ładowanie życia tylko tyle że kontroler się nazywa LifeAdd
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge 

2017/03/13 18:25 Jak zaprogramować Power Charge #222
Dzięki Armor :) zaraz obczaje. Animacje mam ale nie można zatrzymac animacji po wcisnieciu i chcialbym przyspieszyc czas ładowania.
Mam dwa intra próbowalem wrzucić kolejne i nie chce tego mugen pokazac. Jest ustawione na losowo.
Atak ala orochi chodzi mi o ten charakterystyczny atak dla tej postaci gdzie pojawia się animacja na caly ekran charakterystyczny dzwięk takie jakby rozmazane niebo wiem, że różne postacie to mają clone kyo np.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge 

2017/03/13 19:44 Jak zaprogramować Power Charge #223
Każde takie pytanie to osobny temat inaczej będzie bałagan.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge 

2017/03/13 20:29 Jak zaprogramować Power Charge #224
XD działa jestes wielki
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge 

2017/03/13 22:06 Jak zaprogramować Power Charge #229
To zmieniam ikonę 8)
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.
Za tę wiadomość podziękował(a): funny963

emo TEMAT: Jak zaprogramować Power Charge