Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ?

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/09 17:11 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #204
To gitara, a kiedy planujesz swoją edycję ?
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/10 03:26 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #205
ciężko powiedzieć. Wydam swój kod LUA jako bazowy screenpack jak wszystko będzie dopieszczone, to jest funkcjonalność będzie w 100% odpowiadać możliwościom mugena. Wciąż siedzę nad trybem Arcade - obecnie implementuję Win Screeny (tekst odczytywany bezpośrednio z pliku CNS postaci, jak w mugenie).
Ostatnio zmieniany: 2016/12/10 03:30 przez K4thos.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/10 14:03 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #206
to trzymam kciuki, skoro nikt inny tego nie zrobił.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

  • MALYSZ
  • MALYSZ Avatar
  • 21 2 2
  • O mnie: e?
  • Wylogowany
2016/12/21 16:12 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #207
Może mi ktoś z was napisać która wersja tego I.K.E.M.E.N'a jest najnowsza? Bo jakoś nie mogę się połapać :/
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/30 15:14 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #208
Małysz, ikemen_2016_01_21.7z
Są nowsze (nawet sprzed kilku dni), ale autor nie spakował ich jako release, więc nie są uznane za wersje stabilne, chociaż pewnie warto dociągnąć zmodyfikowane pliki, bo cały czas naprawia jakieś bugi.

ARMOR, na dzień dzisiejszy postęp prac oceniam na jakieś 90-95%. Praktycznie wszystko co w oryginalnym mugenie już zakodowałem, a i masę innych rzeczy. Dla przykładu nowe (a i stare z nową funkcjonalnością) parametry w pliku select.def:
Treść ukryta! [ kliknij żeby rozwinąć ]


Nawet interpretator mugenowych storyboardsów, więc działają wszystkie intra, endingi, loga etc. zakodowane w DEFach. Teraz zajmuję się dopieszczaniem kodu. No i będę się starał skontaktować z autorem przed wydaniem, więc pewnie trochę czasu jeszcze zejdzie - jest kilka rzeczy które można by usprawnić gdyby zmodyfikował pliki ssz pod tym kątem.

Mógłbym nawet pokusić się o napisanie kodu interpretującego całe screenpacki (kwestia zapisania w locie zmiennych z DEF do tabeli i użycia ich gdzie trzeba w moim kodzie LUA), ale obecnie nie ma wsparcia dla localcoord samego interfejsu, więc trochę się to mija z celem, skoro niemal wszystkie screenpacki są teraz tworzone w 720p, a taka zmiana w ikemenie na razie wiąże się ze zmianą rozdzielczości w całej grze (problem z arenami)

Pamiętam, że kiedyś na Samouczku była hostowana czcionka z licznikiem wygranych w Survival Mode. Masz to jeszcze? Mógłbym wstawić ją do tego domyślnego screenpacka jako przykład, bo głupio tak wyświetlić jg.fnt.
Ostatnio zmieniany: 2016/12/30 15:42 przez K4thos.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/30 16:31 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #209
Powiem szczerze że nie wiem o co chodzi, więc jeżeli już to pewnie było to 100 lat temu przed 20stymi przenosinami strony. Co do tego LUA i innych to powiem ci że nie zainteresowałem się za bardzo nigdy, tylko widziałem że są skrypty jakieś w plikach ale za nic się nie brałem, jak sobie w nim piszesz coś ?
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/31 00:14 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #210
chodzi o ten plik (był dostępny jeszcze 2 lata temu)
samouczek.mugen-s.pl/pliki_download/dodatki/index.html?SFA3_Survival_fonts(final_ver.).zip

a piszę normalnie :) LUA to język programowania jak każdy inny. Pełna dokumentacja dostępna w sieci. Gorzej z tym s-size (ssz) bo pal licho wie co to jest - zero dokumentacji.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/31 02:04 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #211
To koniecznie napisz do autora, bo jeżeli nikt nie robił dopasowania do Mugena to tu byłbyś 1 i na pewno wielu osobom by to pomogło.
Co do obsługi localcoord wydawało mi się że jest, tak przynajmniej w dokumentacjach widziałem... chyba... bo obsługę dla funkcji od rozdzielczości powinien mieć.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2016/12/31 15:52 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #212
udało mi się odzyskać plik przez wayback machine.

www.sendspace.com/file/1pjoox
Ostatnio zmieniany: 2016/12/31 15:52 przez K4thos.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? 

2017/12/13 15:45 I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ? #311
wspomniane rozszerzenie ikemena można ściągnąć z mojego githuba: github.com/K4thos/Ikemen-Plus
Projekt będzie dalej rozwijany we współpracy z shinlucho. Temat na gildii: mugenguild.com/forum/topics/ikemen-plus-181972.0.html
Ostatnio zmieniany: 2017/12/13 15:54 przez K4thos.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: I.K.E.M.E.N - kolejny klon Mugena, czy ma jakieś szanse ?

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3