Polish

Zaloguj się / Zarejestruj się 

Witaj. Zarejestruj się jeżeli nie posiadasz jeszcze konta.

Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

emo TEMAT: Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia.

TEMAT: Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia. 

2019/03/27 20:12 Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia. #375
Cześć Armor i ludziska

Przerabiam postać kfm na własną. Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia. Jak to zrobić? Jak napisać to w cnsie?
Ostatnio zmieniany: 2019/04/07 19:23 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia. 

2019/04/07 01:30 Zmiana state def 0 #377
Nic trudnego
to jest standardowy kod stanu 0 czyli stania postaci z common1.cns dla Mugen 1.0.
Kopiujesz to do siebie i przerabiasz.
;----------------------------------
; Stand
[Statedef 0]
type = S
physics = S
sprpriority = 0

[State 0, 1]
type = ChangeAnim
trigger1 = Anim != 0 && Anim != 5
trigger2 = Anim = 5 && AnimTime = 0 ;Turn anim over
value = 0

[State 0, 2]
type = VelSet
trigger1 = Time = 0
y = 0

[State 0, 3] ;Stop moving if low velocity or 4 ticks pass
type = VelSet
trigger1 = abs(vel x) < Const(movement.stand.friction.threshold)
trigger2 = Time = 4
x = 0

[State 0, 4] ;Are you dead?
type = ChangeState
trigger1 = !alive
value = 5050
ctrl = 0
;---------------------------
Przykład.
;----------------------------------
; Stand
[Statedef 0]
type = S
physics = S
sprpriority = 0

[State 0, 1]
type = ChangeAnim
triggerall = Life >= LifeMax/2
trigger1 = Anim != 0 && Anim != 5
trigger2 = Anim = 5 && AnimTime = 0 ;Turn anim over
value = 0

[State 0, 1]
type = ChangeAnim
triggerall = Life < LifeMax/2
trigger1 = Anim != 1 && Anim != 5
trigger2 = Anim = 5 && AnimTime = 0 ;Turn anim over
value = 1

[State 0, 2]
type = VelSet
trigger1 = Time = 0
y = 0

[State 0, 3] ;Stop moving if low velocity or 4 ticks pass
type = VelSet
trigger1 = abs(vel x) < Const(movement.stand.friction.threshold)
trigger2 = Time = 4
x = 0

[State 0, 4] ;Are you dead?
type = ChangeState
trigger1 = !alive
value = 5050
ctrl = 0
;---------------------------
Dodałem nową animację o numerze 1 dla tego życia < niż 50%, Daj znać czy działa.
Oczywiście kopiujesz animację 0 i dodajesz do swojego AIR tę animację 1, tu skopiowana animacja 0 np.
; Standing Animation
[Begin Action 1]
Clsn2Default: 2
 Clsn2[0] = -13,  0, 16,-79
 Clsn2[1] =   5,-79, -7,-93
0,0, 0,0, 10
0,1, 0,0, 7
0,2, 0,0, 7
0,3, 0,0, 7
0,4, 0,0, 7
0,5, 0,0, 45
0,4, 0,0, 7
0,3, 0,0, 7
0,2, 0,0, 7
0,1, 0,0, 7
0,0, 0,0, 40
na przyszłość proszę o kontakt bo rzadko zaglądam.
Ostatnio zmieniany: 2019/04/07 01:31 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia. 

2019/04/08 20:43 Zmiana state def 0 #379
Cześć Grzesiu Jak mogę z Tobą się skontaktować?
Zrobiłem coś takiego i działa sprawdź ;Second stance

[Statedef 0]
type = S
physics = S
sprpriority = 0
anim = ifelse(life >401, 0,8017)

[State 0, 1]
type = ChangeAnim
triggerall = life >= 401
trigger1 = Anim != 0
value = 0

[State 0, 1]
type = ChangeAnim
triggerall = life < 401
trigger1 = Anim != 8017

value = 8017
Ostatnio zmieniany: 2019/04/11 20:01 przez ARMOR_CAGE.
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

TEMAT: Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia. 

2019/04/11 20:09 Zmiana state def 0 #380
A co z obracaniem się w animacji 5 ? Wartość życia ustawiłeś na sztywno, ok dla twojej postaci ale co z innymi i co jak zmienisz wartość życia, moja wersja nie działała ?, no i zachowaj inne ważne elementy ze standardowego stanu 0.
Kontakt hmmmm a to mało jest opcji kontaktu pod wpisem albo na stronie w dziale ekipa ?
Witaj, zarejestruj się lub zaloguj jeżeli chcesz odpisać w temacie.

emo TEMAT: Chcę dodać drugi stance animation, gdy mój zawodnik straci 50% życia.