Strona 8 z 15
Błąd "too much memory freed", poprawa płynności
Zapoznaj się z artykułkonfiguracją Mugena opisaną na stronie Samouczka. Jeśli masz niewystarczającą ilość ramu przy źle skonfigurowanym pliku konfiguracyjnym, mugen będzie wywalał błędy, gdy zabraknie mu pamięci wirtualnej (najczęściej ma to miejsce w czasie trwania dema). Żeby zmniejszyć zasobożerność mugena należy w pliku mugen.cfg w zakładce [Misc] wyłączyć dodatkowe elementy liczone na bieżąco przez mugena, tak jak na przykładzie poniżej:
[Misc] ;Opcje zmniejszające zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów: ;Ilość postaci trzymanych dodatkowo w pamięci casche. PlayerCache = 0 ; 1 - zezwala na precaching, zmniejszający loadingi pomiędzy walkami. ;Optymalna wartość PlayerCache = 4 gdy Precache = 1. Precache = 0 ; 1 - zwiększone buforowanie spritów i dźwięków. ; 0 - wyłączenie opcji zmniejsza zużycie pamięci systemowej. BufferedRead = 0 ; 1 - Uwalnia plik system.def z pamięci zawsze, gdy jest to możliwe, ;zmniejszając zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów. UnloadSystem = 0