Kategoria: Mugen
Kategoria zawiera wszystkie ogólne artykuły na temat Mugena, bez wchodzenia w szczegóły. Przeczytasz tu czym jest Mugen, jakie są menu i ustawienia silnika, oraz jaka jest konstrukcja wszystkich dodatków do niego, oraz co można jeszcze z nim zrobić.
Co to jest M.U.G.E.N ?
M.U.G.E.N jest darmowym silnikiem stworzonym przez firmę Elecbyte do tworzenia bijatyk 2D wydanym po raz pierwszy około 1999 roku.
Tekst ten opisuje czym jest w skrócie M.U.G.E.N i jakie może być pochodzenie nazwy silnika oraz jaka jest jego historia.
Spis treści:
Wstęp do Mugena
W tym artykule opisane są foldery i pliki które możesz spotkać w Mugenie. Opisane są sprawy związane z konfiguracją oraz konstrukcją różnych elementów wchodzących w skład Mugena, takich jak: postacie, areny, motywy, itd.
Po przeczytaniu tego artykułu nie będziesz mieć problemu z określeniem, który plik warto edytować i który zawiera szukane przez Ciebie informacje.
Spis treści:
Menu i ustawienia gry
W tym artykule poznasz podstawowe informacje o menu i ustawieniach gry.
Spis treści:
Tryb Debug
W tym artykule dowiesz się co to jest trybu Debug, jak go uruchomić, do czego służy i jak się nim posługiwać.
Spis treści:
Wiersz poleceń
Mugen obsługuje kilka bardzo przydatnych komend wykorzystując w tym celu wiersz poleceń (command line). W tym artykule dowiesz się jak ich używać.
Spis treści:
Konsola [Mugen 1.1]
W Mugenie 1.1 wprowadzono konsolę (mconsole), jest ona narzędziem służącym głównie do testowania i debugowania, nie jest przeznaczona do normalnej gry.