Kategoria: Tworzenie areny
Kategoria zawiera artykuły związane z tworzeniem areny, zawierające opisy plików i ich budowę.
Plik DEF - plik z kodem areny [Win Mugen]
Plik DEF zawiera cały kod areny, nie ma tu plików CNS, CMD, AIR, itd. Wszystko jest zawarte w jednym pliku. Areny nie mogą wpłynąć na postacie znajdujące się na niej ani odwrotnie (z pewnymi drobnymi wyjątkami, bo postać ma większą władzę niż arena). Wszystkie udziwnienia i niestandardowe zachowania postaci na arenach to wynik dopasowania postaci do danej areny.
Spis treści:
Plik DEF - plik z kodem areny [Mugen 1.0]
Plik DEF zawiera cały kod areny, nie ma tu plików CNS, CMD, AIR, itd. Wszystko jest zawarte w jednym pliku. Areny nie mogą wpłynąć na postacie znajdujące się na niej ani odwrotnie (z pewnymi drobnymi wyjątkami, bo postać ma większą władzę niż arena). Wszystkie udziwnienia i niestandardowe zachowania postaci na arenach to wynik dopasowania postaci do danej areny. Mugen 1.0 zmiania nieco kod areny i dodaje obsługę LocalCoord.
Spis treści:
Plik DEF - plik z kodem areny [Mugen 1.1]
Plik DEF zawiera cały kod areny, nie ma tu plików CNS, CMD, AIR, itd. Wszystko jest zawarte w jednym pliku. Areny nie mogą wpłynąć na postacie znajdujące się na niej ani odwrotnie (z pewnymi drobnymi wyjątkami, bo postać ma większą władzę niż arena). Wszystkie udziwnienia i niestandardowe zachowania postaci na arenach to wynik dopasowania postaci do danej areny. Mugen 1.0 zmienia nieco kod areny i dodaje obsługę LocalCoord. Mugen 1.1 dodaje skalowanie kamery.