Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 595 gości oraz 0 użytkowników.

Zmiany w motywie [Mugen 1.0]

Plik system.def

  • W grupie [Info] dodano versiondate.
  • W grupie [Info] dodano mugenversion.
  • W grupie [Info] dodano localcoord.
  • W grupie [Music] dodano obiekt victory.
  • W grupie [Music] dodano volume, loopstart i loopend.
  • W grupie [Demo Mode] dodano fight.stopbgm.
  • Opcjonalnie dodano grupy [Infobox] i [Infobox Text] zawierające informacje wyświetlane po wciśnięciu klawisza F1.
  • Jeżeli stworzony jest motyw hi-res używający parametru Doubleres = 4 w pliku mugen.cfg, należy go aktualizować. Głównym problemem jest wyświetlanie zbyt dużych czcionek. W plikach fight.def i system.def należy edytować lub dodać skalę. Przykładowo dla nazwy P1, jeżeli nie ma skali, należy ją dodać p1.name.scale = 0.5,0.5; jeżeli jest p1.name.scale = 0.5,0.5 należy zmienić na p1.name.scale = 0.25,0.25.

Plik system.def

[Info]
name = "MUGEN1"           ;Name of motif
author = "Elecbyte"       ;Motif author name
versiondate = 01,01,2011  ;Version date of motif (MM-DD-YYYY) (new in MUGEN 1.0)
mugenversion = 1.0        ;Version of M.U.G.E.N motif is compatible with (new in MUGEN 1.0)
localcoord = 1280,720     ;Local coordinate space width and height (new in MUGEN 1.0)
...
[Music]
 ;Music to play at title screen.
title.bgm = 
title.bgm.volume = 100    ;volume scaling factor in percent. 100 is default
title.bgm.loop = 1        ;Set to 0 to prevent looping
title.bgm.loopstart = 
title.bgm.loopend = 
  ;Music to play at char select screen.
select.bgm = 
select.bgm.volume = 
select.bgm.loop = 1
select.bgm.loopstart =
select.bgm.loopend = 
  ;Music to play at versus screen.
vs.bgm = 
vs.bgm.volume = 
vs.bgm.loop = 0
vs.bgm.loopstart =
vs.bgm.loopend = 
  ;Music to play at victory screen.
victory.bgm = 
victory.bgm.volume =
victory.bgm.loop = 0
victory.bgm.loopstart =
victory.bgm.loopend =
...
[Infobox] ;(new in MUGEN 1.0)
text.font = 6,0,1

;----------------------------
[Infobox Text] ;(new in MUGEN 1.0)
Welcome to M.U.G.E.N 1.1 beta!
_
* This is a public development build, for testing purposes.
_
* This release isnt stable and may contain bugs and incomplete features. If you are looking for a stable build, get the latest M.U.G.E.N 1.0 from elecbyte.com.
_
* We may change features without notice between development builds. Since things may break, we recommend that you DO NOT rely on any particular features specific to this build.
_
* Please report bugs in elecbyte.com/forum in the MUGEN 1.1 section.
_
* Your help and cooperation are appreciated!

;----------------------------
[ja.Infobox Text] ;(new in MUGEN 1.0)
M.U.G.E.N 1.1ベータ版をご利用いただいてありがとうございます!
_
このメッセージは、data/mugen1/system.defで編集できます。
...
;Demo mode definition
[Demo Mode]
...
fight.stopbgm = 1  ;Set to 1 to stop title BGM (only if playbgm = 0)
...

Plik fight.def

  • Dodano grupę [FightFx].
  • W grupie [FightFx] dodano scale.

Plik fight.def

[FightFx]
scale = 1

Napisz komentarz w tym Artykule