Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 595 gości oraz 0 użytkowników.

Przykłady

Przykład twórców Mugena

Przedstawia jak stworzyć na arenie postać chodzącą w prawo przez 300 tików i w lewo przez 300 tików, czyli standardowo po 5 sekund w jedna stronę. Postać składa się z obiektu animowanego i dwóch animacji, chodzenia w prawo i w lewo. Przy pomocy dodatkowej kontroli można zmienić animację i ustawić ruch w danym kierunku. Kontrola zapętla się co 600 tików. Autorzy zapomnieli jednak o dodaniu kontrolera do zmiany animacji.

[BGDef]
...

[BG Peregrinator]
type = anim
actionno = 10
id = 10
start = -300, 0
delta = 1,1
...

; Walk right
[Begin Action 10]
10,0,0,0,6
10,1,0,0,6
10,2,0,0,6
10,3,0,0,6

; Walk left
[Begin Action 11]
10,0,0,0,6,H
10,1,0,0,6,H
10,2,0,0,6,H
10,3,0,0,6,H

[BGCtrlDef Peregrinator]
; reset the whole deal every 600 ticks.
looptime = 600
ctrlID = 10

; Set velocity of 2 pixels/sec rightward at time 0.
[BGCtrl Walk Right]
type = VelSet
time = 0
x = 2

; Set velocity of 2 pixels/sec leftward at time 300.
[BGCtrl Walk Left]
type = VelSet
time = 300
x = -2

Przykładowy fragment z areny "M.U.G.E.N SAMOUCZEK"

[BGdef]
spr = samouczek.sff
debugbg = 0
;============================

; czarne tlo
[BG tlo]
type  = normal
spriteno = 1, 0
layerno = 0
tile  = 1, 1
start = -200, 0
delta = 0, 0

;---------------------------
; latajace ogniki
[BG ognik1]
type = anim
actionno = 2
ID = 1
layerno = 1
start = 0, 150
delta = 1, 1
velocity = 0, 0
sin.x = 20, 60
sin.y = 40, 120

[BG ognik2]
type = anim
actionno = 2
ID = 1
layerno = 0
start = 70, 90
delta = 1, 1
velocity = 0, 0
sin.x = 25, 70
sin.y = 50, 100

; animacja ognika
[Begin Action 2]
2, 0, 0, 0, 10,,A      
2, 1, 0, 0, 10,,A
2, 2, 0, 0, 10,,A
2, 3, 0, 0, 10,,A

;---------------------------
; sterowanie ognikiem
[BGCtrlDef Ognik]
ctrlID = 1
looptime = 300

[BGCtrl wlewo]
type = VelSet
x = -1
time = 55

[BGCtrl wprawo]
type = VelSet
x = 1
time = 200

[BGCtrl stopX]
type = VelSet
x = 0
time = 300

[BGCtrl wgore]
type = VelSet
y = -1
time = 50

[BGCtrl wdol]
type = VelSet
y = 1
time = 150

[BGCtrl stopY]
type = VelSet
y = 0
time = 250

Napisz komentarz w tym Artykule