Kategoria: MUGEN
W tej kategorii nie ma artykułów. Jeśli na tej stronie wyświetlane są podkategorie, mogą zawierać artykuły.
Podkategorie
Mugen 6
Kategoria zawiera wszystkie ogólne artykuły na temat Mugena, bez wchodzenia w szczegóły. Przeczytasz tu czym jest Mugen, jakie są menu i ustawienia silnika, oraz jaka jest konstrukcja wszystkich dodatków do niego, oraz co można jeszcze z nim zrobić.
Pytania i odpowiedzi 3
Kategoria zawiera ogólne artykuły związane z najczęściej zadawanymi pytaniami i problemami odnośnie Mugena. Przeczytasz tu czym jest Mugen, jak zmienić w screenpacku ilość miejsc na postacie. Dowiesz się jak usunąć błąd "too much memory freed", "can't open stage randes" i wiele innych.
Modyfikowanie Mugena 8
Kategoria zawiera ogólne artykuły związane z modyfikowaniem Mugena, czyli dodawaniem postaci, aren, modyfikowaniem wyglądu Mugena, dodatkowo opisana jest też konfiguracja.
Konfiguracja Mugena 4
Kategoria zawiera artykuły związane z konfiguracją Mugena. Ponieważ każda wersja silnika jest nieco inna, wymaga ona osobnego artykułu.
Edytowanie Mugena 9
Kategoria zawiera artykuły związane z edytowaniem Mugena, czyli głębszą ingerencją w pliki. Opisują ogólną budowę kodu, znaki specjalne, rodzaje używanej grafiki, opis budowy animacji, opis różnych elementów wyświetlanych w Mugenie, itd.
Tworzenie areny 4
Kategoria zawiera artykuły związane z tworzeniem areny, zawierające opisy plików i ich budowę.
Tworzenie postaci 11
Kategoria zawiera artykuły związane z tworzeniem postaci, zawierające opisy plików, ich budowę i znaczenie, itd.
Tworzenie scenorysu 3
Kategoria zawiera artykuły związane z tworzeniem scenorysu do Mugena, inaczej nazywanego storyboardingiem. Chodzi tu o takie rzeczy jak np.: intro albo ending, dla postaci przechodzącej grę w trybie "Arcade".
Tworzenie motywu 0
Kategoria zawiera artykuły związane z tworzeniem motywu do Mugena, zawierające opisy plików, ich budowę i znaczenie, itd.
Gotowe przykłady 4
Kategoria zawiera gotowe przykłady różnych rozwiązań, mogą to być proste zmiany kodu lub też pełne gotowe rozwiązania.