[Scaling] - skalowanie postaci
Jak działa to skalowanie ? Ograniczasz skalowanie ustawiając np. TopZ = -100 i TopScale = 0, BotZ = 0 i BotScale = 1, to przy ustawieniu w [PlayerInfo] P1startZ = -100 twoja postać będzie miała skalę 0% a przy P1startZ = -50 postać będzie miała skalę 50% itd. W Win Mugenie używano osi Z do sprawdzania na jakiej arenie się walczy.
[Scaling] : (tekst) Skalowanie postaci na arenie, jest związane z osią Z, nie musisz nic zmieniać jeżeli nie używasz osi Z. Skalowanie postaci nie jest obsługiwane w nowszych wersjach silnika.
TopZ = 0 : (liczba_c) Granica skalowania na osi Z w głąb, działa podobnie do wartości TopBound która ogranicza oś Z.
BotZ = 50 : (liczba_c) Granica skalowania na osi Z w przód areny.
TopScale = 1 : (liczba_rz) Skala dla wartości ustalonej pod TopZ.
BotScale = 1.2 : (liczba_rz) Skala dla wartości ustalonej pod BotZ.
Przykład:
[Scaling] ;skalowanie postaci TopZ = 0 ;skalowanie osi Z w głąb BotZ = 50 ;skalowanie osi Z w przód TopScale = 1 ;Skala dla TopZ BotScale = 1.2 ;Skala dla BotZ