Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 83 gości oraz 0 użytkowników.

Wstęp

Może się zdarzyć, że chcemy żeby postać sama celowała w przeciwnika lub kierowała się w jego stronę. Najważniejsze jest tu sprawdzanie położenia przeciwnika względem postaci na osiach X i Y.

Pokazuje tu kilka metod określania tego położenia przy użyciu paru prostych funkcji.

Namierzanie to bardzo potężne narzędzie, przydatne przy tworzeniu: sztucznej inteligencji, samonaprowadzających się pocisków i samodzielnego nakierowywania postaci.

Napisz komentarz w tym Artykule 


Komentarze (pokazuje maksymalnie 10 wpisów)  

funny963 Avatar
2017/04/01 14:40 funny963 #274
Cieszę się, że uzupełniasz materiały. Dla mnie są bardzo pomocne. Doceniam Twoją pracę i będę korzystał z Twoich rad. Dzięki i miłego dnia. :)