Parametr: Order = ?
Jest to jakby priorytet postaci, pod "?" możesz wstawić wartość od 1 do 10. Ustalisz w ten sposób, która z postaci jest silniejsza i możesz ułożyć to tak, że numer 1 to podstawowe postacie, 2 to silne a 3 to jakiś ostateczny przeciwnik.
Parametr ten wykorzystuje się do ustalania kolejności walk, standardowo walki są losowe i nadal tak pozostaje, ale jak napisałem wyżej nadając postaci odpowiedni "Order" szufladkujesz ją odpowiednio do danej grupy postaci z którymi zmierzysz się w odpowiednim momencie przechodzenia gry.
Parametr "Arena" nie jest wymagany ale jest pożądany, aby parametr "Order = ?" zadziałał prawidłowo powinien być przy każdej postaci przynajmniej na trzecim miejscu i po parametrze "Arena". Stąd można zamiast podawać zawsze ścieżkę do areny dla każdej postaci użyć wpisu "Random".
[Characters] kfm, random, Order = 1
można też ostatecznie pozostawić puste pole bez wpisu:
[Characters] kfm, , Order = 1
Jeżeli przy którejkolwiek postaci zabraknie parametru "Order = ?", działanie tego parametru zostanie zaburzone i ustalona kolejność walk nie będzie miała znaczenia. W tedy odbędziesz losowo ze wszystkimi postaciami tyle walk ile jest dodanych postaci.
W skrócie, jeżeli dodasz 10 postaci a ustaliłeś, że aby przejść grę stoczysz 2 losowe walki z "Order = 1" i 3 losowe walki z "Order = 2", razem 5 walk, to jeżeli zaburzysz parametr "Order = ?" przy którejkolwiek postaci, wtedy stoczysz 10 losowych walk.
Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz aby parametr "Order = ?" działał jak należy a mimo to nie chcesz aby część postaci pojawiła się podczas przechodzenia gry i masz zajęte wszystkie wartości od 1 do 10 wystarczy że podasz wartość większą lub mniejszą od dopuszczalnej np. "Order = 0".
[Characters] kfm, random, Order = 1 kfm2, random, Order = 0
Postać "kfm2" nie pojawi się podczas przechodzenia gry a mimo to "Order = ?" będzie działał prawidłowo. Dalszy ciąg tego tematu znajdziesz w artykule Ustalanie kolejności walk.