Strona 9 z 11
Zmiana ekranu wyboru w motywie
Głównym problemem podczas dodawania postaci jest brak miejsc, plikiem odpowiedzialnym za to jest plik system.def.
Pod wpisem [Select Info] znajdują się informacje odnośnie grafiki wyboru postaci, kursorów, ich rozmieszczenia i rozmiarów. Poniżej opisze tylko te najważniejsze. Większość wpisów wygląda podobnie i działa analogicznie, trochę jak programowanie obiektowe.
[Select Info] ...... rows = 2 ; Liczba wierszy columns = 5 ; Liczba kolumn wrapping = 1 ; Przeskok kursora z końcowego pola na pierwsze (1 - włączone, 0 - wyłączone) pos = 90,170 ; X,Y - pozycja startowa wyświetlania siatki wyboru (w pikselach) showemptyboxes = 1 ; Wyświetlanie pustych pól (1 - włączone, 0 - wyłączone) moveoveremptyboxes = 1 ; Poruszanie kursora po pustych polach (1 - włączone, 0 - wyłączone) cell.size = 27,27 ; X,Y - rozmiar pojedynczego pola (w pikselach) cell.spacing = 2 ; Przerwa między każdą komórką (w pikselach) cell.bg.spr = 150,0 ; Grupa i numer sprita z grafiką dla pola cell.random.spr = 151,0 ; Grupa i numer sprita z grafiką dla wyboru losowego cell.random.switchtime = 4 ; Czas przeskoku dla wyboru losowego (w tikach, 60 = 1 sekunda) p1.cursor.startcell = 0,0 ; Start kursora dla P1 (nr. pola, 0,0 - pierwsza kolumna i pierwszy wiersz) p1.cursor.active.spr = 160,0 ; Grupa i numer sprita z grafiką dla aktywnego kursora P1 p1.cursor.done.spr = 161,0 ; Grupa i numer sprita z grafiką dla kursora P1 którym wybrano postać ...... portrait.spr = 9000,0 ; Grupa i numer sprita ikony (małego portretu) z postaci portrait.offset = 0,0 ; Dodatkowe przesunięcie ikonki postaci (w pikselach) portrait.scale = 1,1 ; Skala ikonki postaci (w procentach, 1 = 100%) ...... title.offset = 159,13 ; Pozycja podpisu Arcade Mode itp. ...... p1.face.spr = 9000,1 ; Grupa i numer sprita dużego portretu z postaci p1.face.offset = 18,13 ; Pozycja portretu postaci P1 (w pikselach) p1.face.scale = 1,1 ; Skala portretu postaci P1 (w procentach, 1 = 100%) p1.face.facing = 1 ; Strona w którą obrucono portret (1 - bez obrotu standardowo w prawo, -1 - odbicie lustrzane) ...... p1.name.offset = 10,162 ; Pozycja nazwy postaci P1 (w pikselach)