Przykład kilku wpisów
Dodając postać możesz ją wstawić ze wszystkimi parametrami, częścią lub tylko z parametrem: "Postać", jednak chcąc dodać inne parametry nie możesz pomijać parametru "Arena" bo Mugen wywoła błąd.
Kolejność wstawianych wpisów ma wpływ na kolejność wyświetlania, każdy wpis to kolumna w pojedynczym wierszu aż to ostatniej kolumny, następnie zmienia się wiersz.
Tak utworzono by 10 pól na postacie w pliku system.def:
[Select Info] rows = 2 ; liczba wierszy columns = 5 ; liczba kolumn ....... showemptyboxes = 0 ; wyświetlanie pustych pól (1- włączone, 0 - wyłączone) moveoveremptyboxes = 0 ; poruszanie po pustych polach (1- włączone, 0 - wyłączone)
Jeżeli zależy ci tylko na dodawaniu jak największej ilości postaci i nie interesuje Cię jakakolwiek kolejność walk możesz pominąć parametr "Order = ?" tak samo jak parametr "Arena" i inne, pozostając jedynie przy parametrze "Postać". Najczęściej dodając postacie dodaje się je w sposób uproszczony, czyli podając nazwę folderu postaci w którym jest plik DEF o tej samej nazwie jak folder.
[Characters] AC1 kfm VegetaAC, stages/thieves_woods.def ViolentKen Johnny Cage special kfms SubzeroJUAN, stages/hidden_stage.def sf3_gouki ekfm2009
W wypadku gdy chcesz jednak aby postacie były podzielona na grupy silniejszych i słabszych, musisz zastosować parametr "Order = ?" o którym jest mowa wyżej. W takiej sytuacji każda postać musi mieć ten parametr przypisany, ale ponieważ jest to tylko parametr dodatkowy musi go poprzedzać parametr "Arena" jak już opisałem to wyżej. Jak też wspomniałem przy parametrze "Arena", nie musisz zawsze podawać konkretnej ścieżki do pliku areny, możesz użyć "Random".
[Characters] AC1, random, order=1 kfm, stages/stage0.def, order=1 VegetaAC, stages/thieves_woods.def, order=1 ViolentKen, random, order=2 Johnny Cage special, random, order=3 kfms, random, order=1 SubzeroJUAN, stages/hidden_stage.def, order=3 sf3_gouki, random, order=3 ekfm2009, random, order=2