Strona 6 z 11
[Video] opcje graficzne
[Video] ;Opcje związane z grafiką ;Tryb renderowania grafiki. ;OpenGL - eksperymentalny render OpenGL (zalecane) ;System - standardowy render SDL (jak w windib w Windowsie) ;DirectX - render DirectX 5 ;Tryby: System i DirectX nie obsługują zaawansowanych rozwiązań ;takich jak sprity RGB i zmienianie rozmiaru okna. RenderMode = OpenGL ; 1 - tryb bezpieczny dla starszych kart graficznych, ; 0 - wyłącz. ;Ten tryb wyłączy wiele zaawansowanych rozwiązań. SafeMode = 0 ;Rozmiar ekranu gry, standardowo taka jak rozdzielczość gry, ;do zmiany wystarczy usunąć znak komentarza. ;Przydatne żeby wyświetlić więcej linijek komentarzy w trybie debug w oknie. ;Width = 1280 ;Height = 720 ;Głębia kolorów, w jakiej uruchamiany jest MUGEN. ;Jeżeli wybrane jest RenderMode = System silnik wymusza 16 bit. Depth = 32 ; 1 - pozioma synchronizacja obrazu. Likwiduje migotanie ekranu, ; 0 - brak poziomej synchronizacji. ;Działa tylko dla RenderMode = OpenGL VRetrace = 0 ; 1 - tryb pełnoekranowy (Fullscreen mode) daje lepszą płynność gry, ; 0 - mugen w oknie (Window mode). FullScreen = 0 ;Możliwość zmieniania rozmiarów okna w trybie okna (Window mode), ;działa tylko dla RenderMode = OpenGL i OpenGLScreen ; 1 - włączone zmienianie rozmiarów okna; ; 0 - wyłączone. Resizable = 1 ; 1 - utrzymuj proporcje okna przy zmianie rozmiaru w trybie okna (Window mode), ; 0 - nie utrzymuj proporcji. KeepAspect = 1 ;Metoda wyrysowywania obrazu ; Normal - normalnie (szybko), ; PageFlip - zastępowanie klatek. ;BlitMode nie jest używany dla RenderMode = OpenGL. BlitMode = Normal ;Tryb dopasowania aren. ; 1 - arena dopasowuje się do rozmiarów ekranu, ; 0 - arena dopasowuje się do szerokości ekranu (może być ucięta w wysokości dla 16:9). ;Nie jest używany dla RenderMode = System (wymusza ustawienie StageFit = 0) StageFit = 1 ;Tryb dopasowania motywu ; 1 - motyw dopasowuje się do rozmiarów ekranu, ; 0 - motyw dopasowuje się do szerokości ekranu (może być ucięty w wysokości dla 16:9). ;Nie jest używany dla RenderMode = System (wymusza ustawienie StageFit = 0) SystemFit = 1