Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 363 gości oraz 0 użytkowników.

Jak zmienić ilość życia postaci, siłę ataków itp. ?

Należy zacząć od zmiany podstawowych wartości i ustawień takich jak maksymalny poziom życia, ogólna siła ciosów postaci. W górnej części jednego z plików CNS znajdziesz linię [Data], w której możesz zmienić  opisane poniżej parametry:

[Data]
; tu ustalasz maksymalny poziom energii życiowej postaci.
life = 1000
; maksymalny poziom energii z której możesz korzystać wykonując ataki specjalne.
power = 3000
; wartość procentowa, która odnosi się do siły obrażeń ciosów (100%)
attack = 100
; poziom obrony w procentach, odnosi się do wytrzymałości postaci.
defence = 100
; procentowy przyrost obrony kiedy postać leży na ziemi (została powalona).
fall.defence_up = 50
; czas przez jaki postać leży na ziemi (60 taktów = 1s)
liedown.time = 60

Można też zmieniać siłę poszczególnych ataków, która jest zapisana w jednym z plików CNS lub ST w folderze z postacią. Jeśli nie znasz nazwy interesującego Cię ataku, lub nie jest ona podana w pliku CNS, to sprawa się nieco komplikuję. W takim wypadku otwórz plik CMD i zwracając uwagę na wpisy command określające kombinację klawiszy potrzebną do wyprowadzenia danego ataku znajdź interesujący Cię numer akcji pod value. Gdy już go znasz, wróć do pliku CNS i używając opcji szukaj (Ctrl+F) znajdź interesujący Cię atak. Teraz pod linią [Statedef numer_akcji] zmień wartość zadawanych obrażeń pod damage tak jak na przykładzie poniżej:

[Statedef 230]
type = S
movetype= A
.....

[State 230, 2]
type = HitDef
.....
damage = 26
.....

Napisz komentarz w tym Artykule