Strona 3 z 11
[Rules] ładowanie paska energii i obrona
[Rules] ;Ogólne założenia związane z szybkością ładowania się powerbara i obroną. ;Obecnie jedyny dostępny tryb. GameType = VS ;Mnożnik zadawanych obrażeń i uzyskiwanej w ten sposób energii ;np. jeśli ustawisz wartość na 3 to za atak zadający 10 obrażeń dostajesz 30 energii. Default.Attack.LifeToPowerMul = .7 ;Tak jak wyżej, ale odnosi się do osoby atakowanej. ;Te dwa mnożniki łączą się z wartościami "getpower" i "givepower" w pliku CNS postaci. Default.GetHit.LifeToPowerMul = .6 ;Mnożnik obrażeń zadawanych przez "supers" łączone w combosy. ;Duża liczba oznacza, zmniejszenie zadawanych obrażeń. ; 1 - domyślna (normalna) wartość zadawanych obrażeń. Super.TargetDefenceMul = 1.5