Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 158 gości oraz 0 użytkowników.

[Misc] zużycie pamięci systemowej

[Misc] ;Opcje wpływające na zużycie pamięci systemowej

 ;Ilość postaci trzymanych dodatkowo w pamięci cache,
 ;zmniejszenie może zwiekszyć czas wczytywania.
PlayerCache = 4

 ; 1 - zezwala na precaching, wczytywanie do pamięci postaci PlayerCache 
 ;jak najszybciej się da, zmniejszając czas wczytywania. 
 ;Optymalna wartość PlayerCache = 4 gdy Precache = 1.
Precache = 1

 ; 1 - zwiększone buforowanie spritów i dźwięków.
 ; 0 - wyłączenie opcji zmniejsza zużycie pamięci systemowej, zwieksza czas wczytywania.
BufferedRead = 1

 ; 1 - Uwalnia plik system.def z pamięci zawsze, gdy jest to możliwe,
 ;zmniejszając zużycie pamięci systemowej, kosztem dłuższych loadingów.
UnloadSystem = 0

 ;Ustawienie efektów dźwiekowych kiedy Mugen nie jest aktywny (np. okno jest w tle)
 ;Mute - wycisza efekty
 ;Play - odgrywa efekty dalej
SFXBackgroundMode = Play

 ;Ustawienie efektów dźwiekowych kiedy Mugen nie jest aktywny (np. okno jest w tle)
 ;w trybie pełnego ekranu i Mugen nie jest aktywny opcja jest ustawiona na Pause
 ;Mute - wycisza muzykę
 ;Play - odgrywa muzykę dalej
 ;Pause - zatrzymuje muzykę
BGMBackgroundMode = Play

Napisz komentarz w tym Artykule