Strona 6 z 11
[Video] opcje graficzne
[Video] ;Rozdzielczość ekranu gry, standardowo taka jak rozdzielczość gry, ;do zmiany wystarczy usunąć znak komentarza. ;Width = 1280 ;Height = 720 ;Głębia kolorów, w jakiej uruchamiany jest MUGEN, ;obecnie dostępne jest 16 bit. Depth = 16 ; 1 - pozioma synchronizacja obrazu. Likwiduje migotanie ekranu, ; 0 - jeśli BlitMode = PageFlip. ;Nie wspierany w Mugen 1.0 VRetrace = 0 ; 1 - tryb pełnoekranowy (Fullscreen mode), ; 0 - mugen w oknie (Window mode). FullScreen = 0 ;Metoda wyrysowywania obrazu ; Normal - normalnie, ; PageFlip - zastępowanie klatek. BlitMode = Normal ;Renderowanie obrazu. ; System - standardowe biblioteki SDL do renderowania (np. windib z Windows), ; DirectX - DirectX 5, ; OpenGLScreen - OpenGL, pozwala na zmiany rozdzielczości ekranu ale może być wolny. RenderMode = System