Strona 10 z 11
[Arcade] ustawienia inteligencji przeciwników
[Arcade] ;Palety kolorów i inteligencja postaci: ; 1 - losowe wybieranie palety kolorów dla postaci ; 0 - domyślnie wybierana jest paleta zapisana w pal.defaults AI.RandomColor = 1 ;Komputer troche oszukuje, może wybierać komendy z CMD ;bez wywoływania ich przyciskami tak jak zwykły gracz ; 1 - włączone (poprawia AI przeciwnika) ; 0 - wyłączone AI.Cheat = 1 ;AI ramping w trybie ARCADE. Dla obu poniższych parametrów, pierwszy numer ;odnosi się do liczby wygranych walk, a drugi wyrównuje poziom trudności AI. ;Poziom trudności jest sumą Difficulty ustawionego w opcjach gry i wartości ;wyrównanej w poszczególnych walkach. ; AIramp.start = start_match, start_diff ; AIramp.end = end_match, end_diff ;np. jeśli ustawisz: ; AIramp.start = 2,0 ; AIramp.end = 4,2 ;to w ciągu 6 walk poziom trudności wyniesie: 4,4,4,5,6,6 arcade.AIramp.start = 2, 0 arcade.AIramp.end = 4, 2 ;AI ramping w trybach Team team.AIramp.start = 1, 0 team.AIramp.end = 3, 2 ;AI ramping w trybie Survival survival.AIramp.start = 0, -3 survival.AIramp.end = 16, 4