Polish

Logowanie 

Ostatnio na Forum 

  • Brak postów do publikacji.

Nowiny z Internetu 

Reklama 

button rpgmakerbutton szowelbutton gamestiabutton tsukurubutton fantasybestarium manganimebutton kyaaretrobuttonrmtekabutton 1

Kto jest on-line 

Odwiedza nas 125 gości oraz 0 użytkowników.

[Sound] opcje dźwiękowe

[Sound] ;Opcje dźwiękowe

 ; 1 - włącza dźwięk w grze,
 ; 0 - dźwięk wyłączony.
Sound = 1

 ;Jakość próbkowania dźwieku w Hz, im wyższa tym lepsza jakość ale większe zużycie pamięci,
 ;rekomendowane: 22050, 44100, 48000.
SampleRate = 44100
 
 ;Bufor dźwiękowy obliczany jako 2^n, gdzie "n" zawiera się między 8 a 15.
 ;Im wiekszy bufor tym mniejsze użycie procesora ale wieksze opóźnienia dźwięku.
 ;Proponowany: 10 dla 22050 Hz, 11 dla 44100 Hz i 48000 Hz.
BufferSize = 11

 ; 1 - dźwięk stereo,
 ; 0 - wyłącza efekty stereo.
StereoEffects = 1

 ;Im mniejsza wartość tym bardziej dźwięki są oddalone przy StereoEffects = 1,
 ;im większa tym bliżej środka areny są dźwięki.
PanningWidth = 240

 ; 1 - zamienia lewy i prawy kanał na karcie muzycznej,
 ; 0 - nie zamienia kanałów stero.
ReverseStereo = 0

 ;Kanały dźwiękowe. Wartość od 1 do 16.
 ;Jeśli jakość dźwięku jest słaba, spróbuj ustawić mniejszą ilość (8 lub 4).
WavChannels = 12

 ;Regulacja głośności dla wszystkich dźwięków w % (0-100).
MasterVolume = 100

 ;Regulacja głośności dla efektów i głosów w % (0-100).
WavVolume = 80

 ;Regulacja głośności dla muzyki w % (0-100).
BGMVolume = 75

 ;Metoda stosowana do konwersji efektów dźwiękowych.
 ; SDL - bez interpolacji, niska jakość, niskie zużycie zasobów,
 ; libresample - ograniczona interpolacji, średnia/wysoka jakość, większe wykorzystanie zasobów.
SFXResampleMethod = libresample

 ;Jeżeli SFXResampleMethod = libresample,
 ; 0 - średnia jakość efektów,
 ; 1 - wysoka jakość efektów.
SFXResampleQuality = 0

 ;Jeżeli SFXResampleMethod = libresample,
 ; 0 - średnia jakość muzyki,
 ; 1 - wysoka jakość muzyki.
BGMResampleQuality = 0

Napisz komentarz w tym Artykule